top of page
-
Hoe kan ik mij aanmelden voor het symposium?Aanmelden voor het symposium doe je via het inschrijfformulier. Ga naar het geplande symposium en klik op aanmelden. Nadat je betaling via iDeal is verwerkt ben je aangemeld voor het symposium.
-
Hoeveel plek is er nog voor het symposium?Als het inschrijfformulier is geopend kun je je aanmelden voor het symposium. Is het inschrijfformulier gesloten dan is het symposium vol.
-
Hoe weet ik of het aanmelden voor het symposium is gelukt?Zodra je betaling bij ons is verwerkt ontvang je automatisch een e-mailbevestiging en een ticket met aanvullende informatie als een routebeschrijving, datum en aanvangstijdstip voor het symposium.
-
Heb je nog andere vragen over het aanmelden?Stuur gerust een e-mail naar info@leefstijlsymposium.nl. Wij doen ons best om je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
-
Hoe voldoe ik het inschrijfgeld?Je voldoet het inschrijfgeld via iDeal tijdens het doorlopen van het inschrijfformulier.
-
Kan ik een factuur ontvangen of achteraf betalen?Wij maken gebruik van iDeal en je ontvangt direct na je aanmelding automatisch een factuur. Het is niet mogelijk om achteraf te betalen. Heb je hier vragen over? Stuur een e-mail naar administratie@stichtingtwinz.nl
-
Kan het inschrijven voor het symposium op naam van een organisatie?Het is mogelijk om bij het inschrijfformulier de naam van je organisatie of werkgever op te geven bij het invulveld “organisatie”
-
Waar vind ik de voorbereidingsdocumenten?Indien nodig krijg je vijf werkdagen voorafgaand aan een bijeenkomst per e-mail de voorbereidingsdocumenten. Dit kan bijvoorbeeld een pre-toets zijn.
-
Hoe krijg ik hand-outs van het symposium?Deze krijg je eventueel tijdens de bijeenkomst of na afloop per e-mail toegestuurd.
-
Ik ben de fysieke & digitale hand-outs kwijt, kan ik deze nogmaals krijgen?"Als deelnemer van het symposium kun je deze eventueel nogmaals krijgen. Stuur hiervoor een e-mail naar info@leefstijlsymposium.nl met de volgende gegevens: Naam, voornaam, adres en datum van de bijgewoonde bijeenkomst.
-
Het deelnemerscertificaat ben ik verloren, hoe krijg ik een nieuw certificaat?"Na het volgen van het symposium krijg je éénmalig een deelnemerscertificaat.
-
Waar vind ik de algemene- en inschrijfvoorwaarden?Onze algemene- en inschrijfvoorwaarden vind je hier.
-
Zelf kan ik niet naar het symposium komen, mag iemand anders mij vervangen?"Ja iemand in dezelfde functie mag je opgeven als vervanger. Stuur hiervoor een e-mail naar info@leefstijlsymposium.nl, vermeld je naam, voornaam, functie, adres, telefoonnummer en datum van de bijeenkomst. Geef dezelfde gegevens van je vervanger aan ons door. Plus het e-mailadres en eventueel een BIG-nummer. dit voor het verwerken van de accreditatiepunten.
-
Op welke manier kan ik de aanmelding voor het symposium annuleren?Wanneer je je wilt afmelden voor het symposium stuur dan zeven werkdagen voor aanvang van het symposium een e-mail naar info@leefstijlsymposium.nl, vermeld je naam, voornaam, adres, functie en de datum van de bijeenkomst. Je ontvangt van ons een bevestiging van de afmelding.
-
Wat als de organisatie het symposium annuleert?Mocht deze situatie ontstaan, dan wordt je hier zo spoedig mogelijk per e-mail van op de hoogte gebracht. Een alternatieve datum wordt door de organisatie eventueel direct gepland. Automatisch sta je ingeschreven voor de nieuwe datum van het symposium. Mocht je onverhoopt niet kunnen op deze nieuwe datum, dan kun je kosteloos per e-mail annuleren. Stuur hiervoor een e-mail naar info@leefstijlsymposium.nl, vermeld je naam, voornaam, functie, adres, telefoonnummer en datum van het symposium.
bottom of page